Playa del Carmen & Tulum

Playa del carmen – Porto Ventura

sabahtan harika kahvalti, oglene kadar tembellik ogle yine harika yemek sonrada kaan bizi porto venturaya goturdu. belli epey zenginlerin yeri burasi, evleri, otelleri restoranlari ile zenginlik hakkaten had safhada burada. ayrica yunuslarin foklarin oldugu havuzlar var. yunuslar icin turistler geliyorlar ve yunuslarla yuzuyorlar ve ben bu guzelim hayvanlarin havuzlarda bu sekilde hapis edilmelerinden nefret ediyorum, o kadar guzellerki neden dogal hayatlarindan alir getirirler buralara. bebekler cocuklar ve koca insanlar havuzlarin icinde onlarla yuzmek icin bekliyorlardi. nefis bir dondurma yedik, oturduk sohbet ettik ve eve donduk. son gecemiz burada yarin Belize’e geciyoruz, yine guzel bir gundu aylin ile kaana ne kadar tesekkur etsek azdir bizi harika agirladirlar, iyiki tanistim dedigim insan gibi insanlardan oldular…

Tulum Mexico

1 saatlik otobus dolmus yolculugu ve tulumun merkezindeyiz. plajlara sahile nasi ineriz diye sorduk, 1 km yuru saga don 1 km daha yuru oradasin dediler ama yol bitmek bilmedi herhalde 1 saat kadar yurumusuzdur, sonunda bulduk indik sahile gittik sezlonglara kurulduk ve butun gun yatarak denize girerek yorulduk 🙂 deniz acaip dalgali ve dalga kirilmalarinda dovulmus gibi oluyor insan ve her tarafim kum doldu her denize girisimde ve ruzgarda oldugu icin kiyidada kum oldum 🙂 muhtesem mavi kumlar un gibi ve bembeyaz, biraz bizim cesmenin altinkum sahiline benzettim ama burasi iste tropikal sadece. aksam ustu donduk playa del carmene veee megerse yanlislik yapmisiz o kadar yurumememize hic gerek yokmus piramitlerde harebelerde inseymisiz dolmustan, hem harabeleri gezer hemde hemen asagisindan denize girermisiz, megerse en buyuk turistik yeri orasiymis 🙂 neyse belkide iyi oldu binlerce turistle bir arada olmadik ve guzel guzel sakin sakin denizimize girdik sakin sakin sezlonglarda yayilmis olduk. bu arada pek ucuz degil buralari malum turistik oldugundan almis basini gitmis fiyatlar, zaten riverea maya deniliyor buralara…